tisdag 28 februari 2012

Nyopererad...

Då var knappen på plats. Operationen gick jättebra och Tilda mådde bra. Hon fick ha lite morfin direkt efter för hon hade ont men sen var det okej igen. Lite dåligt samvete hade vi för att vi utsatte henne för en operation men så här efteråt så är vi glada att vi gjorde det! Det funkar MYCKET bättre att mata henne nu och hon verkar så nöjd. Tror hon tycker det är skönt att slippa slangen i näsan/halsen!

 Lite morronmys i mammas härliga lyxsjukhussäng ;) Allting är i plast så Tilda blev så svettig så svettig, så hon fick ligga nakenfis lite.

En trött böna :) Hon sov väldigt dålig inne på sjukhuset, kan ju bero på att hon svettades så mycket.

 Ja....vad säger man :) 

 Stolen som vi fick till Tilda var superbra att ha med på sjukhuset! Jag och Tildis gick en massa promenader i korridoren med den, det gillade hon jättemycket!


Nikki älskar lekrummet som dom har på avdelningen! Där finns hur mycket leksaker som helst ju :)


//Maria

1 kommentar:

  1. va skönt att få bort den dumma slangen.Tilda ser ju riktig nöjd och glad ut, skönt för henne. kram faster Lone

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...