lördag 15 december 2012

Lite vinterbilder

-15 grader men alldeles underbart fint var det häromdagen när jag var ute och fixade med djuren. Som ett sagoland! Tillät mig att stanna upp för en liten stund och bara njuta av det glittriga landskapet och våra fina djur innan jag var tvungen att gå in till verkligheten igen.

 Fröken Lisa som bara var ute om en sväng, hon ville in rätt fort till värmen igen ;)


 Mormor, Bärta och Freddie i värsta vinterfluffet :)



 Rasmus :)


Och finaste av alla är min nallebjörn Casper :)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...