Igår kom Lollo och Elma hit till oss och bakade pepparkakor :) Nikki gjorde några stycken men roligast verkade vara att smaka på mjölet och degen och efter en stund sprang hon och Elma iväg och lekte istället. Gjorde inget för då fick jag och Lollo lite extra tid att snacka en massa skit istället medan vi kämpade med att få slut på degen ;)
Det var jättemysigt med besök, hoppas ni kommer snart igen! :)
/Maria
Det var väldigt mysigt och goda pepparkakor blev det med :)
SvaraRadera