onsdag 12 december 2012

Pepparkaksbak

Igår kom Lollo och Elma hit till oss och bakade pepparkakor :) Nikki gjorde några stycken men roligast verkade vara att smaka på mjölet och degen och efter en stund sprang hon och Elma iväg och lekte istället. Gjorde inget för då fick jag och Lollo lite extra tid att snacka en massa skit istället medan vi kämpade med att få slut på degen ;) 
Det var jättemysigt med besök, hoppas ni kommer snart igen! :)

/Maria

1 kommentar:

  1. Det var väldigt mysigt och goda pepparkakor blev det med :)

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...