lördag 1 juni 2013

Semester!

Imorgon åker vi på semester och det ska bli så himla skönt att komma bort lite!
Vi lämnar Skåneland och blir Norrlänningar för en vecka :)
Istället får min morfar Kalle och hans kakadua Helga bo hos oss och ta hand om våra djur. Det blir bra det!

/Maria

2 kommentarer:

  1. Va roligt för er var någonstans i norrland? Ha det nu riktigt skönt kram faster lone

    SvaraRadera
    Svar
    1. En mil söder om Sollefteå. En stuga vid en sjö. Ganska nära Höga kusten. Hoppas på bra väder. Nu är vi snart i Stockholm. Bara 40mil kvar :-)

      Radera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...