Vilka underbara bilder! Detta behöver ni. Ta hand om er! Kram Emma
Va skönt det ser ut. har ni kommit hem ? kram faster Lone
Ja det var väldigt skönt. Ja vi kom hem i söndags kväll. 230mil t/r puh... men det var det värt.
Va skönt att ni är hemma igen jag hoppas att vi ses snart kram Faster Lone
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Vilka underbara bilder! Detta behöver ni. Ta hand om er! Kram Emma
SvaraRaderaVa skönt det ser ut. har ni kommit hem ? kram faster Lone
SvaraRaderaJa det var väldigt skönt. Ja vi kom hem i söndags kväll. 230mil t/r puh... men det var det värt.
RaderaVa skönt att ni är hemma igen jag hoppas att vi ses snart kram Faster Lone
SvaraRadera