torsdag 6 juni 2013

Grill o bad

Lite mat sen ett kvällsdopp i Tunsjön.

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Detta behöver ni. Ta hand om er! Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Va skönt det ser ut. har ni kommit hem ? kram faster Lone

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var väldigt skönt. Ja vi kom hem i söndags kväll. 230mil t/r puh... men det var det värt.

      Radera
  3. Va skönt att ni är hemma igen jag hoppas att vi ses snart kram Faster Lone

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...