onsdag 5 juni 2013

Vandring

I förrgår var vi ute och gick en runda på Österåsen precis utanför Sollefteå. Nikki höll förbluffande tempo de 5.5 väldigt kuperade kilometrarna måste jag säga. Hon tycker verkligen det är roligt. Längst upp grillade vi och värmde fötterna innan vi gick ner igen. På vägen tillbaka körde vi upp på Hallstaberget och tittade ut över Sollefteå och älven.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...