fredag 13 september 2013

Hästpass

Äntligen kom Rasmus pass!
Alla hästar måste ha ett pass med signalementsbeskrivning som ska följa hästen hela dess liv, från föl tills den dag det är dags att ta farväl. Nu var det ju ingen som fixade pass åt Rasmus när han föddes, förmodligen har varken hans mamma eller hingsten pass heller (om jag får gissa), så därför fick vi ta tag i det själva. Vi borde ha gjort det direkt när vi köpte honom, men som så många andra saker så har detta också blivit framskjutet flera gånger. Men nu äntligen är det gjort! Känns skönt, en sak mindre att tänka på!:-)


/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...