fredag 13 september 2013

Kaninungar!


Precis innan vi ska flytta passar dom på.... Upptäckte häromdagen att det låg en bunke kaninungar inne i huset och vi är ganska säkra på att det är Ellens, alla har ju samma färg som både henne och Yello ;-) Dessutom håller Mona på och boar för fullt, rycker päls och drar in halm under huset där hon grävt ett hål, surar mot Yello och ligger ofta helt utsträckt och vilar. Hoppas hon får dom helst i natt så dom hinner växa lite innan flytten...


Ellen :-)

 Bebis :-)

 Annan bebis :-)

 Monas bo under huset. Om jag inte hade sett henne när hon höll på att bygga det så vete katten om jag hade upptäckt det, det är bara öppet en liten springa in till det, precis så jag fick in kameran :-)

 Mona, med en ganska stor mage tycker jag ;-)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...