torsdag 12 september 2013

Sensommarridtur

Jag och Lollo var ute på en tur med hästarna en kväll i förra veckan. Det var ett bra tag sen jag red sist så det var riktigt kul att komma ut, tror Casper tyckte det med :-) Det blev en runda på stora stubbåkern framför slottet, härligt! Och en riktigt fin sensommarkväll!



Sötis :-)



Vi väntar på att lollo och Sippan ska komma och hämta oss :-)

 Lite kvällsbus med kompisarna efter ridturen :-)

 Finast i hela världen! :-)

Slut på buset, natti, natti :-)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...