Jag och Lollo var ute på en tur med hästarna en kväll i förra veckan. Det var ett bra tag sen jag red sist så det var riktigt kul att komma ut, tror Casper tyckte det med :-) Det blev en runda på stora stubbåkern framför slottet, härligt! Och en riktigt fin sensommarkväll!
Sötis :-)
Vi väntar på att lollo och Sippan ska komma och hämta oss :-)
Lite kvällsbus med kompisarna efter ridturen :-)
Finast i hela världen! :-)
Slut på buset, natti, natti :-)
/Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar