lördag 8 februari 2014

Ägg, ägg, mera ägg...

...ät, så får du skägg!
Nu är dom igång ordentligt med värpningen, våra fina hönor! Jag tycker det är så fint med alla olika färger på dom! Vissa av dom mörka är lite prickiga också. Och skönt att ha samlat ihop ett litet lager i skafferiet igen och inte behöva ransonera (och köpa!!) som vi fick göra i höstas. Snart kan vi nog börja sälja av lite också :-) Det enda tråkiga, om man får gnälla liiiite, är att tvätta dom...


//Maria

1 kommentar:

  1. Finns inget bättre!! Vad härligt för er att ni får så många..Kram =)

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...