Men nu var det alltså spånhämtning. Himla fint väder var det den dagen (i måndags) och det kändes att solen värmde liiiite, liiiite. Lasse tyckte att den värmde mycket... ;-) 10 kr säcken kostar det, helt okej pris för man får i väldigt mycket i säckarna (säckarna hittade vi i garaget, skitbra!). Det här räcker nog ett tag :-)
Nikki ville såklart också hjälpa till :-)
Nästan färdiga :-)
Sågverket ligger ända nere vid Ångermanälven i Nyland, så vi gick ner och tittade lite på den fina utsikten. Nikki tyckte mycket om att sitta där och titta :-)
//Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar