För ett par veckor sedan hade vi ju besök av mamma, Emma och Kalle. Inget långt besök, men lite hann vi i alla fall med (förutom att slakta en massa djur... ;-). Här är lite bilder från då:
Jag och Emma hittade en kälke i vår gamla lada som vi drog hem. Här är första gången Rasmus drar den, och det gick ju lika bra som allt annat man hänger på bakom honom :-)
Nästa dag gick vi på tur allihopa :-)
Latmaskarna ;-)
Nästan hemma :-)
Vår gård :-)
En tur till Kramfors och en tur till Sollefteå hanns också med. Här är vi uppe på Hallstaberget och tittar ut över Sollefteå :-) Galet fin utsikt! Och ett mycket gulligt barn mitt i vägen ;-) Till höger om Nikki skymtar man en av hoppbackarna (eller vad det nu heter..). Hur vågar folk?? Huvva!!
//Maria
Oh va fint längtar efter att få träffa er kramFaster Lone
SvaraRadera