Saknar den här lilla tjejen så förfärligt mycket ❤
När är det meningen att man ska kunna titta på bilder, prata om och tänka på sitt förlorade barn utan att börja gråta? Trodde det skulle bli bättre men det blir det inte. Gråter varje gång :,-(
/Maria
Gråt , bara gråt.. och så p r a t a mycket om henne och dina känslor... Jag kan se Victors bilder sen ganska många år tillbaka och prata utan att gråta (ibland) men slå inte på dej själv för det.. Du behöver detta så länge som det behövs, låt det komma ut..Inte bra att hålla det inne.. sen så kan du tänka på henne med ett leende ska du se.. styrkekramar <3
SvaraRaderaOh saknar henne med, det gör ont i hjärtat och jag gråter med. Men det får ni göra bara ut med allt gråt och förtvivlan. Jag skickar också många styrkekramar till er<3<3<3 Faster Lone
SvaraRadera