tisdag 17 mars 2015

Ultraljud

Ja då var det dags igen för ytterligare ett ultraljud i v 31. Dom ville bara kolla så att moderkakan inte låg i vägen för bebisen vid förlossningen då den vid första rutinultraljudet låg väldigt nära. Men den hade flyttat sig åt rätt håll nu och var inte alls i vägen.
Och allt såg bra ut med lilla bebisen :-) 


Sjukhuset i Sollefteå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...