onsdag 15 april 2015

Djurvakter

I helgen var det grannarnas tur att åka iväg några dagar så då fick vi (läs Lasse...) passa deras djur (kaniner, katter och en hund). Deras hund Milton fick bo här hemma, det kändes enklast och så slapp han ju sitta ensam. 
Och det var ju inga problem, han fann sig tillrätta ganska snabbt ;-) På dagarna sov han i sängen och på natten i soffan på ovanvåningen. Och när han inte sov ville han mysa eller kolla på när vi lagade mat ;-)
Nikki tyckte det var kul att ha honom här, hon följde med Lasse ut på nästan alla promenader, även dom långa, och där emellan gick hon själv ut små rundor med honom. 
Vi tyckte också det var kul och det kändes faktiskt lite tomt här när han flyttade hem igen. 



/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...