onsdag 15 april 2015

Lite fler småttingar :-)

Ett par veckor innan vi åkte till Skåne fick ju Mona också sina ungar. När vi kom hem igen hade dom precis börjat hoppa ut ur boet :-)
Åtta (!) stycken blev det om jag inte räknat fel, vilket var fler än jag hade hoppats på men inte överraskande eftersom Mona brukar få stora kullar. Jaja, dom är urgulliga oavsett hur många dom är ;-)





Måste tillägga att dom har strö i boxen, men inte överallt. Ser lite skralt ut när man ser bilderna...

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...