Men så blev hon ändå tjockare och tjockare så vi har ju funderat på om det kanske skulle komma något ändå. Dock var vi lite tveksamma, och nu när det gått tre månader sedan dom andra lammade hade jag faktiskt gett upp och tänkte att hon nog bara blivit tjock helt enkelt.
Men så förra söndagen såg vi att hon hade fyllt juver, och på tisdags förmiddagen såg hon svullen ut baktill. Och senare på dagen födde hon två fina lamm :-)
/Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar