Förra veckan var vi bjudna på soarè på Nikkis skola. Oj vad hon har tränat inför detta! Nikki älskar ju att sjunga så hon har gått här hemma i ett par månader och skrålat och var nog så förberedd som hon kunde bli tror jag ;-)
Det var förskoleklassen och ettan som sjöng ihop. Så duktiga så!
Hon är där nånstans... ;-)
Okej då, hon står i mitten under basketkorgen, lite längre än dom andra.
Roligast av allt var ändå hoppborgen! Finns inte mycket som klår den!
/Maria
.jpg)
.jpg)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar