söndag 10 maj 2015

Vårsoarè

Förra veckan var vi bjudna på soarè på Nikkis skola. Oj vad hon har tränat inför detta! Nikki älskar ju att sjunga så hon har gått här hemma i ett par månader och skrålat och var nog så förberedd som hon kunde bli tror jag ;-)
Det var förskoleklassen och ettan som sjöng ihop. Så duktiga så!

 Hon är där nånstans... ;-) 
Okej då, hon står i mitten under basketkorgen, lite längre än dom andra.

 Roligast av allt var ändå hoppborgen! Finns inte mycket som klår den!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...