tisdag 13 oktober 2015

Eftermiddags promenad:)

Det var så himla dimmigt igår förmiddags så jag tyckte det var bättre att vänta och gå på eftermiddagen. Det är jag glad för, för det blev ett väldans vackert väder!
Så härligt!
Och så fick jag sällskap av Nikki också:)
Hon orkade inte gå så hon tog cykeln, och passade på att visa mig alla sina konster;) Några av dom fastnade på bild.

"Stå på stången" (syns inte så bra tyvärr) :)

"Sitta på pakethållaren" :)


Slutdestination vid "forsen" som vi kallar den för. Fast egentligen heter den Laduvattenån, har jag för mig...



1 kommentar:

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...