söndag 15 november 2015

Betty

Jag är så glad över att ha hästarna här hemma på gården igen! Särskilt kul är det med Betty som jag har påbörjat inkörningen med nu :) 
Det har tagit några gånger att få henne att förstå vad det hela går ut på, men nu fattar hon! Hon går fram, stannar, svänger och byter varv när jag ber om det, duktiga tjejen! Nu är det dags att gå vidare och finslipa det hela så vi får mer flyt innan vi fortsätter med ytterligare utmaningar.


1 kommentar:

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...