Vår egen söta häxa uppklädd inför halloweenfest i fredags :)
Själv passade jag, under dom 2 timmarna Nikki var iväg, på att ta det lugnt medan Smilla sov (efter att ha gnällt och skrikit i typ 1,5 timme innan...) och Lasse var på jobbet.
Satt en stund vid datorn, en stund vid teven och hann även rita lite innan Smilla vaknade igen.
Skönt!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar