söndag 1 november 2015

Halloween

Vår egen söta häxa uppklädd inför halloweenfest i fredags :) 

Själv passade jag, under dom 2 timmarna Nikki var iväg, på att ta det lugnt medan Smilla sov (efter att ha gnällt och skrikit i typ 1,5 timme innan...) och Lasse var på jobbet.
Satt en stund vid datorn, en stund vid teven och hann även rita lite innan Smilla vaknade igen. 
Skönt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...