Himlen var helt fantastiskt vacker innan idag när vi skulle ut på promenad. Önskar jag hade haft vår riktiga kamera istället för mobilen, men men...
Det syns ganska bra ändå:)
Det syns ganska bra ändå:)
Lyxigt tänkte jag när Nikki erbjöd sig att dra Smilla i pulkan och satte av ner för backen! Tyvärr tog orken slut redan nere vid brevlådorna så det var bara att knäppa på selen och dra själv, haha ;)
Sällan man lyckas få med Nikki på bild nuförtiden men här fick jag henne, och inga grimaser heller! ;) Fina Tutta ❤


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar