måndag 14 december 2015

Sjukstuga :(

Hela familjen åkte på dunderförkylning samtidigt, härligt! Eller inte....
Smilla och Nikki har dessutom kräkts också, stackarna! Vet inte om det är nån vinterkräksjuka, men jag hoppas för allt i världen att jag och Lasse slipper det!!
Det är väl ca en vecka sen vi först blev sjuka och vi börjar känna oss bättre, så jag hoppas att det är över nu!
Vill bli pigg så jag kan gå mina promenader, styrketräna och hålla på med hästarna! :)

En Smillis med 39,7 grader feber, snuva och illamående. Det var inte mycket med henne den kvällen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...