måndag 14 december 2015

Lussekatt

Bakade lussekatter förra veckan och dom blev helt okej! Det går ju inte att jämföra med "vanliga" lussekatter gjorda med vetemjöl och socker, men det är det inga lchf eller paleobakverk som gör så det hade jag ju inte förväntat mig heller.
Vi har inte provat att baka lchf-lussekatter tidigare, så vi har ju inget att jämföra med, men jag tyckte dom var goda och dom blev uppätna varenda en :)
Ja... alltså vi hjälptes åt att äta dom hela familjen, jag åt inte alla själv, ha ha ;D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...