torsdag 24 mars 2016

Besök på Aquarena :)

Igår åkte vi och badade på Aquarena i Sollefteå. Första gången för Smilla att bada i badhus (eller någonstans utom i badbaljan här hemma för den delen) :) Nikki har varit där förut och sprang direkt till vattenrutschkanan såklart ;) Sen tränade vi lite simning i stora bassängen och lite dykning, simning under vatten och att hämta upp en ring från botten inne i rehabbassängen. Det gick jättebra alltihop! Nikki har tidigare varit lite rädd för att ha huvudet under ytan så det här är ju ett stort framsteg för henne!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...