torsdag 24 mars 2016

Stjärttorsdag :)

Vaknade i morse och var så jäkla trött efter en dålig natt, och kände bara att idag kommer jag inte orka göra ett endaste dugg mer än att sitta inne och hänga.
Men så blev det en ganska bra dag i alla fall, och jag fick gjort en hel del (för att vara mig) ändå :) 

Det är inte lätt att fota sig ihop med en häst som vill pilla på mobilen heeeela tiden ;) ;)

Det fick bli en sån här bild istället! :)

Dags för en ny bal :)

Nikki bus :)

Eftermiddagspromenad :)


Lite haghäng med två nyfikna hästar :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...