söndag 20 mars 2016

Vardagslunk...

Det händer inte så mycket hos oss just nu.
Den ena dagen är den andre lik, typ.
Orken och motivationen är på noll och det blir inte mycket gjort.
Jobbigt, för jag gillar att få gjort saker egentligen. Så skön känsla att man uträttat nåt liksom:)
Blir ju mest att få vardagen att fungera för tillfället, men det får duga helt enkelt.

Lasse och jag har i alla fall varit ute och promenerat idag, och det var härligt!
Jag har inte gått på flera dagar, har bara inte orkat, så det kändes så skönt att komma ut och röra på sig och få lite frisk luft!
Smilla sov väl i ungefär 5km, sen vaknade hon och höll på och härja i vagnen dom återstående 3 kilometrarna, phu!
Måste plocka fram selen så vi kan spänna fast vilddjuret! ;D
Passade på att hämta Nikki hemma hos Nils också när vi ändå gick förbi.

Jo, sen har vi slaktat några hönor i veckan också. Eller ja, Lasse har slaktat, inte jag.
Vi hade ett gäng som inte värpte nåt så då fick det bli grytan istället för dom. Trist men så är det. Blev en god currygryta i alla fall;)

Nu ligger jag och vilar i sängen som en annan pensionär. Så trist men vad göra när man inte orkar och är så trött så ögonen går i kors?
Tog fram påskpyntet innan och hade tänkt pynta men jag fick gå och lägga mig istället, suck.
Ja ja, får pynta imorgon. Om jag orkar...

Promenad :)

Sötingar :)

Jadå, hon kan gå den lilla busen! :)

Lunchhö :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...