Äntligen har rehabbassängen öppnat igen efter sommaruppehållet så nu får Tildisen också busa och spralla lite! Förra måndagen var hon superglad och sprallade på som bara den, men denna gången var hon dels förkyld plus att hon var väldigt väldigt trött så det blev mest mys med pappa istället :)
Simma lite med hjälp av pappa :)
Med denna dynan kan Tilda själv spralla i vattnet. Dock var hon inte på humör för det idag så den åkte av rätt fort igen :)
Simma på mage är skönt tycker Tildis :)
Mys med pappa :)
Bus med Nikki som inte kan hålla sig ifrån vattnet :)
Nä, nu får det vara bra säger Tilda så då gav vi upp även om det var lite tid kvar. Så är det ibland, vi får hoppas hon är piggare nästa gång istället så hon kan njuta lite av badet :)
/Maria