söndag 26 augusti 2012

Fortsättning på förra...

Blev ett litet stopp på väg till bilen efter vi sagt hejdå till hästarna...

 Först lite vila på bron...

 ...sen börjar Nikki med diverse konster :)

 ...och pappa vill inte vara sämre :)

 Stå på händer

 Nikki försöker stå på händer :)

 Igen :)

 Hopp över Nikki :)

Och Nikki vill ju gärna göra likadant :)

Bilderna på mig lägger jag inte in.....;)
Efter dessa konster for vi vidare till "bonden" för att köpa mjölk och mat till djuren. Det tycker Nikki är kul för hon får hjälpa till både med att ta mjölk från den stora tanken och fylla på säd! Sen var vi äntligen färdiga och kunde köra hem! :)
 /Maria

1 kommentar:

  1. dom borde uppträda på cirkus :)Riktiga atleter är dom båda :)Mormor

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...