....till Saxtorpsdammarna för att plocka björnbär blev det igår. Vars en liter bär fick vi nog ihop innan vi gav upp :) Elma, Bri och Nikki passade på att plaska lite i strandkanten under tiden.
Sötaste "Tuttan" :)
Nikki hade med sig sin "hund" (en sten fastbundet i ett balsnöre)
/Maria
så skönt ni har det. Har du själv gjort din hund nikki? faster Lone
SvaraRadera