måndag 13 augusti 2012

En liten utflykt...

....till Saxtorpsdammarna för att plocka björnbär blev det igår. Vars en liter bär fick vi nog ihop innan vi gav upp :) Elma, Bri och Nikki passade på att plaska lite i strandkanten under tiden.

 Sötaste "Tuttan" :)


Nikki hade med sig sin "hund" (en sten fastbundet i ett balsnöre)

/Maria

1 kommentar:

  1. så skönt ni har det. Har du själv gjort din hund nikki? faster Lone

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...