måndag 13 augusti 2012

Plötsligt händer det!

Lasse och jag var ute på en kvällspromenad för några dagar sedan och gick rakt på dessa godingar :) Ibland ska man ha lite tur!

/Maria

2 kommentarer:

  1. Mer än lite tur ser det ut som , så stora som de är !! Härligt!!=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. gud vilken tur ni har, så gott själv hittade jag ett tiotal små kram faster Lone

      Radera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...