Lasse och jag var ute på en kvällspromenad för några dagar sedan och gick rakt på dessa godingar :) Ibland ska man ha lite tur!
/Maria
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Mer än lite tur ser det ut som , så stora som de är !! Härligt!!=)
SvaraRaderagud vilken tur ni har, så gott själv hittade jag ett tiotal små kram faster Lone
Radera