Nikki har börjat rida lite på Katja när hon är och hälsar på hos mormor och det tycker hon är jätteskoj! Det tycker jag med och håller tummarna att intresset kvarstår ;)
Duktiga tuttan rider utan sadel både i skritt och trav :)
/Maria
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Hon är sååå duktig...hon kommer nog att bli en riktigt duktig ryttare....som mamman sin :)/ mormor
SvaraRaderaVad fint ni gjort här inne!Ohh vad mysigt hon verkar ha det, ser verkligen ut som att hon gillar det MYCKET!!Idag ska jag träffa Tilda!! Tjoho! Må gott, kram =)
SvaraRaderaKanske en blivande OS medaljör ... :-) Det är jätte roligt att följa er blogg , det var tur att Lone vidare mig den . Kram Kristina
SvaraRaderavisade menade jag inte vidare . Kristina
Radera