torsdag 23 augusti 2012

Liten ryttarinna :)

Nikki har börjat rida lite på Katja när hon är och hälsar på hos mormor och det tycker hon är jätteskoj! Det tycker jag med och håller tummarna att intresset kvarstår ;)


Duktiga tuttan rider utan sadel både i skritt och trav :)

/Maria

4 kommentarer:

  1. Hon är sååå duktig...hon kommer nog att bli en riktigt duktig ryttare....som mamman sin :)/ mormor

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni gjort här inne!Ohh vad mysigt hon verkar ha det, ser verkligen ut som att hon gillar det MYCKET!!Idag ska jag träffa Tilda!! Tjoho! Må gott, kram =)

    SvaraRadera
  3. Kanske en blivande OS medaljör ... :-) Det är jätte roligt att följa er blogg , det var tur att Lone vidare mig den . Kram Kristina

    SvaraRadera
    Svar
    1. visade menade jag inte vidare . Kristina

      Radera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...