fredag 10 juni 2011

Ensamt...

Ofta tänker jag att det skulle vara så skönt att få vara hemma själv, bara ta det lugnt och njuta. Men när jag väl är själv så känns det bara tomt och ensamt....så tyst.
Valde att stanna hemma med Tilda medans Lasse och Nikki åkte på studentfest hos kusin Lucas så jag får skylla mig själv. Var i alla fall bortom på Ängdala och fick lite kvällsmat och barnpassning, tack för det mamma :)

1 kommentar:

  1. Vad skulle du gjort utan mamma? Klart du har " moster " men henne har du inte hittat till :)

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...