tisdag 14 juni 2011

Nikki och Simon på upptäcksfärd


Nikki och hennes trogna följeslagare Simon gör ofta små utflykter tillsammans.
Här är de ute i kvällssolen och plockar klöver i hagen.

1 kommentar:

  1. Så gulliga dom är båda två :)) Fina foto !!! Bara dom inte går för långt in i skogen....mormor blir lite orolig :) Kramisar

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...