onsdag 8 juni 2011

Flygdag

I söndags tog vi med oss onkel Tommy och begav oss till flygdagen i Eslöv. Nikki tyckte det var jättekul med alla flygplan men roligast var räddningstjänsten helikopter som demonstrerade hur de släcker eld från luften.
Köpte en 150g hamburgare till henne när hon blev hungrig och tänkte att jag tar över när hon blir mätt. Hon satte i sig hela :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...