onsdag 1 juni 2011

Larvigt?

Idag hittade vi några larver i rabatten.
Jag frågade efter att vi tittat klart på den:
- Var ska vi lägga larven?
Nikki:
- Vi lägger den här så får den gå hem till sin mamma.
Hon har bra svar på allt :-)

/Lasse

1 kommentar:

  1. Vilken fin larv....håller med om att hon har svar på det mesta :))Mormor

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...