Idag hittade vi några larver i rabatten.
Jag frågade efter att vi tittat klart på den:
- Var ska vi lägga larven?
Nikki:
- Vi lägger den här så får den gå hem till sin mamma.
Hon har bra svar på allt :-)
/Lasse
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Vilken fin larv....håller med om att hon har svar på det mesta :))Mormor
SvaraRadera