måndag 14 november 2011

Kvällsmat!

Nikki ville mata Tilda i kväll och det får hon såklart gärna göra! Det är bara det att Tilda tycker det är så himla kul att få sitta hos Nikki att hon bara skrattar och snackar hela tiden så det blir liksom inte mycket ätande :) Men det kvittar ju, huvudsaken att hon är nöjd! 


/Maria

1 kommentar:

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...