söndag 20 november 2011

Promenad

Nikki släpade med oss ut på promenad idag och det var jättemysigt :) Och hela familjen var med för en gångs skull!


 Nikki visade pappa "diket" :) Jag och Nikki hittade det innan i somras och nu vill hon alltid gå ner där när vi går detta hållet.

 Vi krafsade fram några gamla äpplen som vi tänkte ge till djuren. Några försvann dock ner i Nikkis mage ;)

 Efter "diket" blev det en sväng i skogen :)

 En mycket nöjd flicka :)

Självklart hängde Simon och Orvar med som vanligt :) Här bestiger dom en myrstack. Tur för dom att myrorna dragit sig tillbaka.... ;)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...