Nikki släpade med oss ut på promenad idag och det var jättemysigt :) Och hela familjen var med för en gångs skull!
Nikki visade pappa "diket" :) Jag och Nikki hittade det innan i somras och nu vill hon alltid gå ner där när vi går detta hållet.
Vi krafsade fram några gamla äpplen som vi tänkte ge till djuren. Några försvann dock ner i Nikkis mage ;)
Efter "diket" blev det en sväng i skogen :)
En mycket nöjd flicka :)
Självklart hängde Simon och Orvar med som vanligt :) Här bestiger dom en myrstack. Tur för dom att myrorna dragit sig tillbaka.... ;)
/Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar