torsdag 17 november 2011

Torsdag...

Idag har varit en skön dag! Lasse åkte iväg till jobb i morse så jag, Nikki och Tilda var hemma själv. Jag hade inte tänkt göra någonting idag men Nikki tyckte absolut att vi borde städa så då fick det bli så :) Hon sprang in på sitt rum direkt efter frukost och städade, jätteduktig! Jag tog resten av huset...
Men så skönt när det är färdigt! Och tre maskiner tvätt hanns också med, och så stallet. Tur att mamma kom och hälsa på en stund så jag kunde smita ut själv och mocka :) Enklast så!
Och jag fick en fin väst av mamma också! Jätteskön, jag har använt den hela eftermiddagen :) Tack mamma!



/Maria

1 kommentar:

  1. Det var bara roligt att passa barnen...ja det var ju bara Nikki för Tilda sov gott i sängen. Va bra att du tyckte om västen :)Kram M

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...