Våra bebisar har blivit tonåringar :) Idag fick dom komma ut för första gången någonsin! Eller ja, vi fick kasta ut dom men när dom sen väl var ute så verkade dom gilla det :) Dom fick ha "mamma" med ut, dvs blommehönan. Hon har till vår glädje tagit till sig dom små busarna och ser dom som sina egna nu :)
Min favorit "Pricken" :) fast dom syns inte så bra på denna bilden. Hoppas, hoppas att det är en höna!
Mamma höna :)
Nyfiken på kameran :)
Ute i friska luften med mamma höna :)
/Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar