fredag 14 september 2012

Födelsedagsfirande :)

Jaha, då var man 29 år gammal, snart dax för 30 års kris ;) Min dag firades först med frukost på sängen och paketöppning. Sen, efter att ha lämnat av Tildisen hos mormor, så åkte vi andra tre till Skäralid och tog en promenad till Härsnäsdammarna i det fina vädret. Där lyckades jag snubbla över en stubbe vilket gjorde förb***at ont och gav mig ett finfint blåmärke dagen efter haha :) När vi kom tillbaks till Skäralid igen så åt vi lunchbuffe på restaurangen där. Väldigt mumsigt och välbehövligt efter den långa vandringen!
Ett lugnt och skönt firande i min smak :)






/Maria

4 kommentarer:

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...