torsdag 23 maj 2013

Äntligen vår!

Skogen är så otroligt fin denna tiden på året, det är som att åka genom en  nästan neongrön tunnel när man ska hem till oss! :) Och där hemma har nästan alla träd och buskar slagit ut nu, bara någon eftersläntrare kvar. Det är så fint! Allt är som finast nu, innan alla förbaskade nässlor tar överhanden, både hemma och i skogen! Och dräneringen runt huset är färdig så nu är det fint igen där, vi fick till och med med lite ny singel på gårdsplanen! Dock har gräsmattan närmast huset strukit med men där är planterat nytt så det ska nog bli grönt och fint igen så småningom. Fördelen är ju att det blir lite mindre att klippa i år... ;-)





/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...