onsdag 8 maj 2013

Tomt :(

Idag kom det en kille från hjälpmedelscentralen i Lund och hämtade Tildis sista grejer. Det känns så vemodigt, som att vi städar undan henne, samtidigt som jag ju ändå ville bli av med det.
Det enda som står kvar är hennes säng, så naken utan sängkläder. Det är bara hennes ena filt som ligger kvar där i nu. Jag drar mig för att slänga den i tvätten för den luktar fortfarande Tilda. Inte så mycket längre som den gjorde från början, men lite lukt finns kvar. Än så länge...


/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...