onsdag 8 maj 2013

Äntligen..!

Nu dräneras det för fullt runt huset här hemma. Det ser för djävligt ut här rent ut sagt men det måste ju göras. Dom har i alla fall lovat att inte gräva upp rabatten på framsidan där jag och Nikki planterade rosenbuskar i våras och det är jag tacksam för! :) Och dom var vänliga och körde försiktigt med traktorgrävaren runt vårt lilla jordgubbsland med :) Snällt!
Nu håller vi tummarna att det torkar ut runt huset så vi slipper mer mögel!




/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...