OH så roligt!Jag älskar oxå att scrappa, vet ni att med de fina blomstansarna kan man göra vackra rosor av ? Kram =)
Nu när du har sagt att det går att göra rosor så måste du berätta hur! ;) Kram Maria
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
OH så roligt!Jag älskar oxå att scrappa, vet ni att med de fina blomstansarna kan man göra vackra rosor av ? Kram =)
SvaraRaderaNu när du har sagt att det går att göra rosor så måste du berätta hur! ;) Kram Maria
SvaraRadera